Сайт вчителя англійської мови Давиденко О.О.

Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична скарбничка

Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції

В. Сухомлинський

                 У своїй роботі  орієнтуюся на новітні технології, віддаю перевагу інтерактивним методам, вміло поєднуючи їх з традиційними формами навчання, що забезпечує якість та результативність навчально-виховного процесу. 

     Залучення всіх школярів до активної роботи на уроці – це найважливіший резерв підвищення його результативності. На уроці використовую різні режими (учитель – клас, учень – клас, учень – учень, «ланцюжок»), що сприяє активізації діяльності всіх учнів.

     Працюючи з дітьми різного віку, дійшла висновку, що саме гра розвиває здатність школярів вільно володіти мовою, додає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості та зміцнює мотивацію вивчення англійської мови. На своїх уроках намагаюся використовувати додаткові матеріали, що дає необмежений простір для моєї творчості, допомагає здійснювати індивідуальне навчання різних груп учнів.

     Вивчення англійської мови потребує посидючості та неабиякого терпіння. Але знання, отриманні без зацікавленості, не забарвлені особистим позитивним ставленням, не є корисними. Діти запам’ятовують слабо, якщо навчання не захоплює їх. Тому саме з метою активного засвоєння знань я намагаюся перетворити заучування матеріалу на захопливу гру.

     Мій учительський арсенал завжди містить щось цікаве,захоплююче, що змушує дитину не просто засвоїти матеріал, а й долучитися до процесу творчості. Плануючи і здійснюючи навчально-виховний процес на тому чи іншому етапі, я враховую і передбачаю навчальні дії свої та учнів.

         Сутністю всіх інтерактивних технологій є те, що вони передбачають організовану взаємодію учнів між собою та вчителя з учнями, що забезпечує включеність у роботу з більшим чи меншим ступенем активності всіх її учасників і стимулює посилення інтенсивності взаємодії учнів  одним з одним та вчителем у спілкуванні.

      У своїй педагогічній діяльності я намагаюся знайти найцікавіші, найдоступніші методи й прийоми організації ігрової роботи учнів, що сприяє глибшому, міцнішому засвоєнню матеріалу, а також викликає у дітей інтерес до англійської мови, бажання її вивчати.

          Я вважаю, що вчитель не повинен зупинятися на досягнутому, він завжди має бути в пошуку, дбати про те, щоб учні хотіли іти до нього на урок, бажали зустрічі з новим, прекрасним, невідомим, щоб кожен урок їм приносив радість, був для них маленьким святом.